Äntligen har vår efterlängtade renovering kommit igång.

Om någon är nyfiken har min blogg uppdaterats.

Killarnas lekrum, som från att ha haft beige målad strukturtapet på väggarna och mossgröna element, numer är målat i ljusgrått med fartränder.

Deras sovrum hade en tillika beige vävtapet. Nu är det grått som i angränsande lekrum på två väggar, och Sandbergs superhäftiga tapet Roger i svart med döskallar på de andra två väggarna. Pojkarna blev helt i extas när vi gick med på önskemål om svart döskalletapet i stället för ljusblå!

Nästa rum på tur är vårt sovrum, som haft ett skimmer av rosa över sig: rosa vävtapet, rosa element, och en rosa heltäckningsmatta (som åkte ut innan vi sov första natten!!!)

/alacs
 
Snyggt, jag gillade dödskalletapeten!
 
Blev jättefina rum! döskalletapeten är ju för himla cool!!
 
Är det kapten blåskäggs söner ljusfjun och pip-skägg som ska bo där :)
Mycket orinellt och coolt
 
Om ni (barnen) vill ha dödskalle/sjörövar -gardiner, sängkläder, överkast finns det för en ganska rimlig peng på Jotex
 
  • 171039.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Linska, tack för tipset! Nu ska vi väl se till att inte "overdo it", men en kudde var kanske de kan få! Det är en mix av pirat och riddare som ska samsas i rummet, så vi får väl se var det slutar.

/alacs
 
himmagjort
Verkligen snyggt! Jag önskar jag hade den smaken. :rolleyes:
 
himmagjort skrev:
Verkligen snyggt! Jag önskar jag hade den smaken. :rolleyes:
Nu blir jag lite röd om öronen över berömmet... Får se hur det blir när lister runt golv och fönster/dörrar är på plats, och vi får tillbaks möblerna. I sovrummet blir det "de gamla", som inte är så gamla, och i barnens lekrum ska vi försöka byta ut mot lite nytt.

/alacs
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.