Ser att Noblessa annonserar ordentligt på sajten men är lite tveksam till deras annonser och marknadsföring.

De skriver tex at de är "Sveriges största renodlade köksföretag", menar de då att HTH, Ballingslöv, IKEA, Marbodal, Myresjö mfl inte räknas pga att de även säljer tex garderober och badrum? De är vad jag vet alla större än Noblessa, eller?

På Noblessas sajt skriver de om "sin" fabrik, på vissa ställen har de tom PHotoshoppat in sin logga över Nobilias som är den tyska leverantören de köper av. Har Nobilia nåt intresse i Noblessa, är det nån som vet?

Känns lite som om Noblessa är köksbranchens "stekare", man vill gärna framstå som något man egentligen inte är. Kanske bara jag som känner så här eller?
 
Nobilias äger Noblessa.. Så tja något intresse har de väl över sina bolag kan jag tänka mig.. HTH ägs av Nobia där även Marbodal och Myresjö ingår.. Nobilia omsätter 8 miljader och Nobia 14 miljader
 
Samma kök säljs även som C'eline av XXXLutz. Exempel/kampanjkök är väldigt billiga, billigare än IKEA, men sätter man sig ner för att rita blir de snabbt betydligt dyrare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.