Någon som har någon färsk erfarenhet av Noblessa. Hittar bara gammal info på nätet och den är inte precis upplyftande...

Mattias
 
Jo jag har tittat men hittade bara en uppdaterad tråd. Tänkte höra om flera köpt där på slutet.
 
Vi är en familj med en liten son på 2 ½ år och vi vill gärna dela med oss av vår erfarenhet av NOBLESSA.
När vi skulle ha nytt kök och tvättstuga så började vi att besöka NOBLESSA i Malmö.
Sen besökte vi alla andra köksfirmor inklusive IKEA och XXXLUTZ. Efter någon månad så var vi tillbaks till NOBLESSA då vi inte hade hittat något som var bättre.
Vi fastnade för deras utbud av kök, priser, kunnighet och framförallt deras sätt att sätta kunden i fokus.
Vi beställde vårt kök och tvättstuga hos NOBLESSA och allt gick enligt planerna. Leverans i tid, tät mejlkontakt och telefonkontakt när vi undrade över något. Nu har vi haft vårt kök och tvättstuga i snart 1 ½ år och det är verkligen bra kvalité på NOBLESSA kök. Kan verkligen rekommendera NOBLESSA!
 
Luktar reklam...
 
  • Gilla
Jonasdzm och 1 till
  • Laddar…
Synd att det upplevs som reklam då vi berättar om hur vi upplevde vår kontakt med Noblessa. Varför skriva något negativt när allt bara varit bra?
 
Jag vet inte om det har ändrat sig men om jag inte minns fel så var det väl Noblessa-kök som föll ner från väggen pga sken-upphägningen. Sen kan ju följande vara ett lokalt problem men snickarna (utkommenderade av Noblessa) i de kök jag arbetet i vägrade konstant att göra hål o bakstycken för elen samt såga ur för vvs, fast dosor, rör osv var framdraget. Dvs, lite svårt för mig och rörisen att hitta vårat när köken var monterade. (De fall man lyckats få dem att göra hål så blev det ett stort fyrkantigt för en rund dosa :x )

Nu har jag dock inte varit i ett Noblessa-kök sedan 2010.
 
Svalamo skrev:
Synd att det upplevs som reklam då vi berättar om hur vi upplevde vår kontakt med Noblessa. Varför skriva något negativt när allt bara varit bra?
När någon som sitt första inlägg på forumet berömmer ett företag på samma sätt som du så möts det av skepsis då det inte är ovanligt att företag själva skriver inlägg för att påskina att det är ett bra företag.
När dessutom just de punkter som det verkar som om Noblessa haft problem med tas upp som positiva erfarenheter så blir det än mer märkligt.
Men det kan mycket väl vara så att företaget skärpt upp verksamheten och det är ju bara positivt isf.
Jag inväntar en offert från deras huvudkontor eftersom jag inte bor i närheten av någon av deras butiker.
 
Glufsglufs skrev:
Jag vet inte om det har ändrat sig men om jag inte minns fel så var det väl Noblessa-kök som föll ner från väggen pga sken-upphägningen. Sen kan ju följande vara ett lokalt problem men snickarna (utkommenderade av Noblessa) i de kök jag arbetet i vägrade konstant att göra hål o bakstycken för elen samt såga ur för vvs, fast dosor, rör osv var framdraget. Dvs, lite svårt för mig och rörisen att hitta vårat när köken var monterade. (De fall man lyckats få dem att göra hål så blev det ett stort fyrkantigt för en rund dosa :x )

Nu har jag dock inte varit i ett Noblessa-kök sedan 2010.
Tur att jag knappt ska ha några överskåp då! 😄
 
  • Gilla
Glufsglufs
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.