Hej ..
Benders pannor är bra , har lagt många tak med deras pannor och har själv lagt
en del av mitt tak med Benders ..
Färgmässigt gillar jag det svarta , för det håller sig bäst över tiden.
Priset är Helt OK och dessutom fraktfritt :D
Eti..
 
Tackar! :) då får det bli så! Skönt med gratis frakt.
 
Frakt tillkommer hos Fondamenta,
 
Jag kollade pris på cellplast på bygghemma och gentemot min lokala handlare var dom svindyra!

Kolla med närmaste brädgård det kan löna sig
 
Det är dock smidigt att handla från Bygghemma.
Men i deras senaste kampanj hade dom takpannor med, men 28 öre va inte mycket till kampanj. :thumbdown:
Det brukar poppa upp fler erbjudanden när våren närmar sig så jag avvaktar lite.
 
När jag var inne och kollade på cellplast så fick man se vartifrån dom skulle skicka materialet och det var den lokala brädgårn.
Jag tror inte bygghemma gör detta "gratis" utan har ett visst påslag, i mitt fall var det svindyrt gentemot andra sidor...
Nej tack till bygghemma!
 
Jag tycker det är ganska dyrt. Kolla med en lokal bygghandel så tror jag du kommer ner i priser runt 7:- st
 
Har hittat ett sånt erbjudande nu! Så det var tur att jag inte köpte från dem.
 
Har tagit en offert från min lokala XL-bygg och fick pris på 1650 pannor och 42 nock för 19135:- med frakt. Bygghemma tar 15817:- med frakt.
Det är Benders Ytbendlade.
Så 3318:- dyrare från lokala alltså.
Får nog kolla lite mer innan jag bestämmer mig.
 
Stefan N skrev:
Har tagit en offert från min lokala XL-bygg och fick pris på 1650 pannor och 42 nock för 19135:- med frakt. Bygghemma tar 15817:- med frakt.
Det är Benders Ytbendlade.
Så 3318:- dyrare från lokala alltså.
Får nog kolla lite mer innan jag bestämmer mig.
Ta med dig offerten från från bygghemma till XL så vågar jag nästan säga att dom matchar det...
Skulle du lägga ordern på bygghemma så tror jag det kommer levereras med XL bilen, dom har nått avtal ihop.
 
Om det inte skiljer alltför mycket i pris så försöker jag handla så mycket lokalt jag kan, för att stötta mina handlare liksom.
 
  • Gilla
Flöjten5
  • Laddar…
6.74:- har Bauhaus Jönåkerpannan för.
 
Härlig update! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.