Oj, det var inte kul läsning.

Får se om de lyckas få ordning på skutan 😬
 
R
Surt. Och här blir det väl återigen tal om ett obrukbart system om de stänger ner? De har varit exemplariska i att använda ett dokumenterat och öppet protokoll baserat på json. Men kommunikationen går väl via deras server?
 
Där ser man, världen är föränderlig och det vet ingen hur det blir i framtiden. Jag klarar mig med det basictänk av enkelhet som jag har. Synd om andra, om det skulle rendera i nedläggning. Men nu står det att det finns visst intresse att ta över och hoppas då att det finns muskler i det företaget.
 
Jag har köpt varianten där man inte behöver betala löpande för funktionen, betvivlar att detta kommer hedras av eventuella uppköpare.
 
Jag skaffade en nu nyligen när Polarpumpen reade ut den under halva priset (visste de något?) Bolaget visar ju inga lysande vinstsiffror. Jag är generellt emot system som inte opererar helt fristående just för att det här blir myntets baksida när man lägger alla ägg i samma korg. Ngenic säljer system till kommersiella fastigheter och där kan man ju tänka att det blir bökigt om det skulle bli stopp i maskin. Vi privatpersoner kopplar snabbt om i wagon eller kör återställningspluppen.
 
Jag beställde vår i oktober 2022, levererades april 2023. Så vi har knappt haft den ett år.
 
nikasp
Också haft den ca ett år. Och väldigt nöjd så hoppas det går vägen och inte blir obrukbart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.