jag försöker igen.
jag har frågor om hjältevad husen.
jag undrar om ni är nöjda med stadaren på husen
vi var inne på älvsbyhus men dom har mest det vanliga som man har i lägenheten.
vi bor just nu i en lägenhet så man vill ju ha lite lyx när man bygger nytt.
jag såg lite priser på några hus men dom var från 2004 .
jag skulle vilja ha priserna på alla husen med grund och inredd övervåning.
dom husen som jag tyckte hade bra planlösning var björken och sjögården.
vilka priser har dom på garage?
är tacksam för alla svar jag får.
 
Hej.

Om du vill ha korrekta svar på priser föreslår jag att du kontaktar en säljare i din region. Det är ingen ide att jag ger det priser som gällde när vi byggde, för jag vet att de har ändrats sen dess. Även stanndard utrustningen har ändrats sen dess. Till det bättre !

Vi har köpt ett Björken, fick det levererat maj -06. Hittils är vi hel nöjda förutom att vi har klagat lite på golvet. I sommras knarrade det ganska mycket och i nu på vintern tycker vi att det är lite för stora höjdskillnader i skarvarna på vissa ställen.

Vi har fått löfte om att få detta kontrollerat innan garantitiden går ut.

Standarden är ju lite upp till var och en. Det är ju olika hur man värderar saker och ting. Tycker personligen att standarden är bättre än i Älvsbyhus. Men det finns säkert nån Älvsbyhus byggare som tycker annorlunda.

Hjältevadshus är enligt oss väldigt bra att ha att göra med. Allt har varit smidigt. T,ex ändra i planlösningen är smidigt.

Lycka till !
 
Vi fick vårat hus hösten 2003, vi är kanonnöjda. Allt med garanti har fungerat bra. Vi var också inne på att köpa Älvsbyhus men fastnade i Hjältevadshus pga att de hade t ex almoge lister och mycket annat som inte Älvsbyhus hade. Rekomenderar Hjältevadshus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.