Hej. Söker vanliga människor som satt in nya Elitfönster under år 2008 för lite diskussion. Har själv monterat ett antal i mitt hus och upptäckte när jag skulle börja sätta underbleck att understyckena på karmen var dåligt målade. Reklamerade direkt i höstas, fick inga riktiga svar eller åtgärder på detta förran ett telsamtal idag från en människa som såg mig som en lägre stående intetvetande treåring som kunde behandlas hursom. Tack för det Elitfönster. Vill gärna ha kontakt med andra som monterat fönster utan alu från Elit senaste året för utbyte av erfarenheter. Tacksam för svar, ni kanske blir glada att få reda på om era fönster också är av samma sort som mina. Vill gärna ha kontakt med andra som har samma problem som jag, hur har det löst sig, har ni reklamerat eller inte upptäckt felaktigheter? Det visar sig som längsgående "blåsor", lite svåra att se om man inte kollar noga. Dessa spricker och vatten, fukt kommer in i träet bakom färgen, resten kan man ju bara tänka sig ett par år framåt.
 
Redigerat:
Hejsan, jag kommer inom kort att montera Elitfönster åt min bror, återkommer med information.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.