Du har inte e-nummer på grejerna?
 
Y
Nixpix. Lite osäker på om den LED modellen ens finns ute. Hittade ingen på Ahlsell.
 
Tornadon (e-nr 8345900) ger jag 77:- ex moms för och Osrams motsvarighet (e-nr 8290019) till LEDen ger jag 69:- ex moms för.
 
Inget svar på din prisfråga, men jag har precis slängt ut ett tiotal 2-4 år gamla tornado lampor.
Jag upptäckte att mina nyinköpta b-tema 5.7W e14 led gav lika mycket och trevligare ljus än mina gamla 12W lågenergi, dom måste ha blivit gamla och trötta.
 
jonko skrev:
Tornadon (e-nr 8345900) ger jag 77:- ex moms för och Osrams motsvarighet (e-nr 8290019) till LEDen ger jag 69:- ex moms för.
Kan konstatera att din grossist har väldigt bra marginal på de artiklarna då :p
 
  • Gilla
Müssli
  • Laddar…
maah, kan man få veta vad du grundar den uppfattningen på?
 
Jag jobbar som inköpare i branschen
 
maah skrev:
Kan konstatera att din grossist har väldigt bra marginal på de artiklarna då :p

Det räknar jag iskallt med, när jag köpte ~300 av osram:en fick jag ner priset till runt 30:-/st om jag inte minns fel..

Fördelen är att det mesta finns på hyllan när jag behöver det, jag har varken tid ork eller lust att sitta och jaga priser på nätet tex.

Jag jobbar inte ut mot någon kund utan vi handlar enbart för eget behov är väl kanske värt att tillägga.
 
jonko skrev:
Det räknar jag iskallt med, när jag köpte ~300 av osram:en fick jag ner priset till runt 30:-/st om jag inte minns fel..

Fördelen är att det mesta finns på hyllan när jag behöver det, jag har varken tid ork eller lust att sitta och jaga priser på nätet tex.

Jag jobbar inte ut mot någon kund utan vi handlar enbart för eget behov är väl kanske värt att tillägga.
30-35:-/st är ett bra pris :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.