BirgitS
Har du försökt med att fråga Ifös kundtjänst?
 
haha ne förväntade mig ett snabbt svar här. ifös hemsida är värdelös istället för Gustavsberg då man ser jätte tydligt vilken toalett det handlar om där.
 
BirgitS
Det är nog ingen som kan det artikelnumret utantill utan det är ju att lägga tid på att söka upp det.

Här är de tillbehör som Ifö har som reservdelar: https://reservdelar.ifo.se/item/60996

Om man ska hitta sitsar som kan passa fast det är någon annan som tillverkat dem behöver man kolla hålavstånd och storlek för då kan man ofta hitta något hyfsat bra på byggvaruhusen.
 
Krilleman
BirgitS BirgitS skrev:
Det är nog ingen som kan det artikelnumret utantill utan det är ju att lägga tid på att söka upp det.
Det ju just det forumisterna gör! (y)
 
  • Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Jovisst, men det är ju fint om TS lägger lite tid också :)
 
Krilleman
BirgitS BirgitS skrev:
Jovisst, men det är ju fint om TS lägger lite tid också :)
Visst är det så, men visst är det kul när frågeställaren frågar en direkt fråga för att "byggahus.se" vet svaret?!
:p

Men jag förstår din frågeställning när jag läser TS inlägg igen:

"Jag orkar inte söka, kan någon annan svara som vet"
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Kan väl vara så att forumiter vet vad man ska söka på, vilket kanske då inte TS så dennes sökning blir annat än träff..
Ser mycket det som en klar fördel med att kunna ställa sin fråga i detta eminenta forum..
 
BirgitS
Mazen Mazen skrev:
Kan väl vara så att forumiter vet vad man ska söka på, vilket kanske då inte TS så dennes sökning blir annat än träff..
Ser mycket det som en klar fördel med att kunna ställa sin fråga i detta eminenta forum..
Det var inte själva frågan från början som jag reagerade på utan svaret i inlägg 3. det låter som att det är bättre att någon annan lägger tid på att söka än att TS skickar ett enkelt mejl till kundtjänsten.

Naturligtvis får man ställa vilka frågor man vill.
 
  • Gilla
Mazen
  • Laddar…
har visst sökt runt men som jag sa så är ifös hemsida långt ifrån lika bra som Gustavsbergs hemsida då man ser direkt vilken toastol och vilket årtal. ni ska väll skita i hur mycket tid jag lägger eller inte kan jag tycka ? :D tack så mycket för svaret och för att överdriva här så har jag även skickat ett mejl till kundtjänst i fredags utan svar än sålänge så gick ju betydligt snabbare här!
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
det här forumet är värre än FB
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.