M
Som topic. Skulle behöva köpa lite grejjer och såg att de har fina priser.

Någon som handlat där och kan rapportera om smidighet, leveranstider etc?

http://dorchdanola-netbutik.dk/
 
Kan inte svara men det var första gången jag såg att Festool har en Första Hjälpen Systainer... Me like (y)
 
Hei.
Jeg har kjøpt verktøy fra Dorch & Danola noen ganger det siste året, og service, leveranse etc. har vært meget bra.
Søren Madsen har besvart e-mail'er nesten omgående, og jeg handler gjerne med dette firmaet igjen !

M v h
Alband.
 
Masses skrev:
Kan inte svara men det var första gången jag såg att Festool har en Första Hjälpen Systainer... Me like (y)
4 lax för en förbandslåda!

Herregud, då har man inte råd att använda grejerna om man gör illa sig.
 
Hahaha Herr Hantverkare alltså... :D
 
Shit!

Jag är så van att kolla priser i antinget Euro eller Pund.

Dumstrut på!
 
  • Gilla
Masses
  • Laddar…
Jag har danska svärföräldrar och fick frågan härom dagen vad jag önskade mig i födelsepresent. Vad kan vara bättre än en Första förbands Systainer, http://dorchdanola-netbutik.dk/product/festool-forbindingskasse-100346-i-systainer-14641/ ? Så jag har beställt en sådan som skickas hem till svärföräldrarna för att spara lite pengar på frakten. Dom var snabba på mail respons så jag ser inga problem än sålänge med att handla där i från. Skulle skit uppstå återkommer jag i tråden.
 
hantverkare1 skrev:
Shit!

Jag är så van att kolla priser i antinget Euro eller Pund.

Dumstrut på!
Jag tror du kan ta av dig dumstruten.... jag klickade på översätt då "fixade" google alla priser till £ i stället för DKK...men summan va densamma så tex Bosch GLM 80 kostar £1325 istället för DKK1325
 
Remne skrev:
Jag tror du kan ta av dig dumstruten.... jag klickade på översätt då "fixade" google alla priser till £ i stället för DKK...men summan va densamma så tex Bosch GLM 80 kostar £1325 istället för DKK1325
Det var som tusan!
Klickade på länken igen och min ipad översatte priset till euro men behöll siffrorna!

Då är jag inte så dum ändå!

Dumstrut av!!
 
Fick min Första förbands låda för en vecka sedan, idag kom den till användning :confused:

Första allvarliga olyckan någonsin i min verkstad....

image4.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
image2.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • image2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image4.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hoppas det gick bra.

Du får recensera den här på forumet i en separat tråd. En parameter jag skulle behöva en uppskattning av är hur lätt den är att tvätta av blod från. ;)
 
ullberg
Ser inte bra ut, hoppas det läker bra!

/U

PS: känns sådär att du ändå tog dig tid att fota...

EDIT: speciellt när jag nu inser att andra bilden nog är från ett sjukhus. Hoppas verkligen att det går bra.
 
Ett inlägg där det inte känns så bra att trycka på gillaknappen. Jag hoppas att det trots allt gick bra för dig. Det är nyttigt att få se farorna med verktyg och maskiner.
 
Masses skrev:
Fick min Första förbands låda för en vecka sedan, idag kom den till användning :confused:

Första allvarliga olyckan någonsin i min verkstad....

[bild][bild]
Vafan har du gjort?!
Ajaj, ser ut som ett slakthus...

Hoppas det ser värre ut än det är...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.