Hej,
Vi ska byta bänkskvor i köket och söker tips på en pålitlig leverantör, gärna med showroom i stockholm.
Har koll på vilka som finns men söker recension från någon som nyligen anlitat en leverantör.
 
Har precis köpt en sten via Stoneks och tyckte det gick hyfsta smidigt.

Hade en jättetrevlig säljare som var aktiv, lyssnade och förstod vad man ville. Hon verkar tyvärr ha slutat nu och vet inte hur deras andra säljare är.

Men upplevelsen var bra, god kontakt och säljaren hjälpte till med tips och olika förslag under köpet. Skickade in beställningen 2024-01-16 och fick blev kontaktad för leverans redan 2024-01-25. Men det var väll där de första problemen började komma, deras leverantör är väldigt dåligt på tider.

Hade beställt en liten skiva (810 x 635 mm) så tänkte att jag kör egen upphämtning på lager. Men det var typ omöjligt att få tag på leverantören efter jag inte var tillgänglig första upphämtningstiden de föreslog. Lyckades få stenen tillslut och när jag kom hem så märkte jag att det var fel sten... De hade råkat skicka en 20mm tjock istället för 30mm. Mejlar direkt till företaget och får tag på ägaren, han är jättetrevlig och tar det på allvar. Fabriken tog på sig felet och de beställde en ny sten till mig med korrekt tjocklek.

Nya stenen kom igår och den var exakt enligt beställning, så det gick hyfsat snabbt ändå enligt mig.

Skulle nog kunna tänka mig att köpa via Stoneks igen, men se upp med leveransen säger jag bara. Tacka ja till den första tiden de erbjuder för att boka in en annan är extremt svårt.
 
  • Gilla
Budski
  • Laddar…
Nej fy fan de är riktiga bedragare trots betald skivan och vasken de skickar ny faktura.
Bättre köpa från Svensk företag än från de.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.