Efter lite nätverksstrul skulle jag återansluta min Östberg HERU 200 till nätverket, men jag får inte displayen att koppla upp sig mot ventilationen och jag ser inte att ventilationen kopplar upp sig mot routern heller. Någon som vet vad det kan vara för problem?

Tack på förhand
 
N nosslo77 skrev:
Efter lite nätverksstrul skulle jag återansluta min Östberg HERU 200 till nätverket, men jag får inte displayen att koppla upp sig mot ventilationen och jag ser inte att ventilationen kopplar upp sig mot routern heller. Någon som vet vad det kan vara för problem?

Tack på förhand
Fick du till problemet? Ja har nyss kopplat in nätverket men de verkar inte funka.
Uppdaterade aggregatet.
Testat olika cat kablar som även varit ok med kabeltestare.
Testat olika uttag i både switch och router.
Inget av de verkar hjälpa.
Så har du nå tips är ja väldigt tacksam
 
F freddijonsson skrev:
Fick du till problemet? Ja har nyss kopplat in nätverket men de verkar inte funka.
Uppdaterade aggregatet.
Testat olika cat kablar som även varit ok med kabeltestare.
Testat olika uttag i både switch och router.
Inget av de verkar hjälpa.
Så har du nå tips är ja väldigt tacksam
Är det ”väggpanelen” du har problem med eller är det att du inte får in aggregatet i appen på telefonen?
 
A Antemoo skrev:
Är det ”väggpanelen” du har problem med eller är det att du inte får in aggregatet i appen på telefonen?
Pinsamt men de fanns visst två nätverksuttag i aggregatet😂
 
  • Haha
  • Gilla
@ndreas och 1 till
  • Laddar…
@
F freddijonsson skrev:
Pinsamt men de fanns visst två nätverksuttag i aggregatet😂
Ja, ett är till fjärrkontrollen om du vill ansluta den via kabel. Men då krävs docka.
 
@ @ndreas skrev:
Ja, ett är till fjärrkontrollen om du vill ansluta den via kabel. Men då krävs docka.
Ja den för lan var ju ”gömd” bakom kablage 🫣😂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.