Hej!

Om det inte hade varit för att andra av era kunder klagat på dålig uppföljning från Er, så hade jag trott att det var en personlig bojkott mot mig.

Nu är det snart TVÅ år sedan garantibesiktningen utfördes, och Ni har åtgärdat NOLL punkter från det protokollet.

Jag har MÅNGA gånger varit i kontakt med Er lokala "projektledare", men utan resultat. Jag har också varit i kontakt med personal på Ert Huvudkontor, men utan resultat.

Eftersom jag har sett på detta forum att Ni rekomenderar att man kontaktar info@smalandsvillan.se om man har problem av denna typ, så gjorde även jag det - och visst fick jag svar från Er - att berörda personer skall höra av sig.

Och vad händer? Ungefär samma sak som hänt tidigare - altså INGET.

Eftersom slutbesiktingen styr möjligheten att hålla inne med betalning, är man som Er kund väldigt utelämnad om det inte finns några innehållna pengar kvar vid Garantibesitningen.

Min fråga till Er: Finns det fortfarande någon möjlighet för mig att få hjälp med att åtgärda felen, eller skall jag lägga min energi på något bättre än att må dåligt av det som beskrivs ovan.

Trevlig helg // Johan
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.