Hej,

Rörmokaren har precis tagit silikon nere runt nya toalett stolen.
Vi har hört olika och får inte tag i honom just nu. Vet ni hur länge man ska undvika att gå på toaletten efter?
 
BirgitS
24 timmar har jag läst.
 
BirgitS BirgitS skrev:
24 timmar har jag läst.
Hmm
Blir så fundersam. Ena rörmokaren sa 4 å den andra 24.
 
Imorgonbitti är det inga problem.
 
J Jörgen Ö skrev:
Imorgonbitti är det inga problem.
Hoppas ikväll är okej. Barnen brukar behöva gå sent på kvällen. Dagen går ju ordna utna. Åker iväg nu istället så då kanske det blir minst 7h. Förmodligen mer.

I fredags sa chefen att de skulle limma. Okej bara det går att barnen går på toa på kvällen sade jag. Då var det eftermiddag. Då sa han att vi kan ta det på måndag när ni jobbar istället så är det okej sen. 4h.
Ändå gör de det sent. Pust. Har inte varit mycket rätt eller smart tänkt här så inget förvånad.
 
BirgitS
Be barnen att vara försiktiga och inte vicka på toaletten. Är barnen små är de väl också så lätta att de just inte kan utöva något tryck i sidled på den.
 
A AlwaysAndForever skrev:
Hmm
Blir så fundersam. Ena rörmokaren sa 4 å den andra 24.
tiden beror ju oxså på hur tjock fogen är
 
T
Ni måste vänta tills imorgon innan ni sitter på toan annars kommer den inte att sätta sig ordentligt. Så tills dess får ni pissa och skita ståendes........
 
  • Gilla
Härryda2015
  • Laddar…
T tank77 skrev:
Ni måste vänta tills imorgon innan ni sitter på toan annars kommer den inte att sätta sig ordentligt. Så tills dess får ni pissa och skita ståendes........
Tycker det är konstigt att chefen säger 4h sen va försiktiga.
Å den andre nissen som redan gjort massa fle sa 24h men sa inte ens från när.. Suxk
 
Det finns olika material och råd/åsikter så tyvärr blir det så, vissa chansar lite och går på miniminivå där andra garderar med "hängslen och livrem". T.ex. går toalettstolen att använda efter 4 timmar men den tål inte full belastning eller vickande.
Det tillhör livets erfarenhet att det är så och inte så svart/vitt som man kanske önskar.;):cool:
 
Gillar rubriken. :rofl:
 
  • Haha
etompau
  • Laddar…
Ja, silikon brukar det va lite längre upp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.