Hej! Jag går programmet Teknisk design på KTH och håller på med ett projekt om multiverktyg. Har någon av er erfarenhet av att använda ett multiverktyg och vill ni isåfall dela med er av detta? Jag skulle jättegärna träffa er som använder eller någon gång har använt ett multiverktyg och ställa några frågor, men alla svar uppskattas.

Tack på förhand! :)
 
  • Bosch multiverktyg med sladd och oscillerande blad för teknisk designprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Jag går programmet Teknisk design på KTH och håller på med ett projekt om multiverktyg. Har någon av er erfarenhet av att använda ett multiverktyg och vill ni isåfall dela med er av detta? Jag skulle jättegärna träffa er som använder eller någon gång har använt ett multiverktyg och ställa några frågor, men alla svar uppskattas.

Tack på förhand! :)

 
Hej,

Jag har använt multiverktyg i två husrenoveringsprojekt och ägt några stycken. använder det även från tid till annan i olika mindre projekt.

Jag kan svara på frågor digitalt.

Mvh
 
Det går bra att fråga mig också. Stockholm är långt bort så frågor via PM eller här i tråden går bra :)
 
Semiproffset Thiger skrev:
Hej,

Jag har använt multiverktyg i två husrenoveringsprojekt och ägt några stycken. använder det även från tid till annan i olika mindre projekt.

Jag kan svara på frågor digitalt.

Mvh
Hej! Vad kul att du vill svara på frågor. I början av det här projektet försöker vi hitta personer som vi kan göra hembesök hos för att ha en lite mer djupgående intervju. Om du skulle vilja vara med på det så skulle vi bli väldigt glada. Om inte så kommer vi senare i projektet även att skicka ut en enkät med frågor som jag skickar till dig då :)
 
  • Gilla
Bernieberg och 1 till
  • Laddar…
W Wiktorbje skrev:
Hej! Jag går programmet Teknisk design på KTH och håller på med ett projekt om multiverktyg. Har någon av er erfarenhet av att använda ett multiverktyg och vill ni isåfall dela med er av detta? Jag skulle jättegärna träffa er som använder eller någon gång har använt ett multiverktyg och ställa några frågor, men alla svar uppskattas.

Tack på förhand! :)
Jag älskar den
 
W Wiktorbje skrev:
Hej! Jag går programmet Teknisk design på KTH och håller på med ett projekt om multiverktyg. Har någon av er erfarenhet av att använda ett multiverktyg och vill ni isåfall dela med er av detta? Jag skulle jättegärna träffa er som använder eller någon gång har använt ett multiverktyg och ställa några frågor, men alla svar uppskattas.

Tack på förhand! :)
Bor i stockhom
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.