Var hittar man mst 180 billigast i malmötrakten?

Finns det någon som slår Julas 1449?
Eller finns det någon anledning till att inte handla där?
 
Har du inte bråttom så brukar de väl krypa ner mot 1000-strecket vid reor? Vet att jag köpte mitt precis under 1000, iofs för 4-5 år sedan. Det var när A-trä i Landskrona hade en stor rea.
 
Tja, bråttom är ju som vanligt en definitionsfråga...
Det hade i vilket fall som helst varit bra om jag hade det i morgon...:cool:
 
Du kan ju alltid köra en prisgaranti på Bauhaus :)
Då lär de ju bli billigare om de inte tar samma där sen innan..
 
dom har inte hultafors på bauhaus malmö men annars så är det väl jula som billigast
 
Fredrik.engdahl skrev:
dom har inte hultafors på bauhaus malmö men annars så är det väl jula som billigast
Vad<jag har förstått skall Bauhaus sluta sälja Hultafors. De säljer slut det som finns på hyllorna och sen fylls väl tomrummet med något som inte säljs någon annanstans...
 
Om Hornbach har Hultafors så har ju dom åxå Prisgaranti.
 
Nimajneb skrev:
Om Hornbach har Hultafors så har ju dom åxå Prisgaranti.
Enligt vad som framkom i denna tråden kör Hornbach med Sola.
 
Både bauhaus och hornbach har slutat sälja bra pass (hultafors) nu säljer de något tyskt hittepo som jag är aningen skeptisk mot.

Jag har undersökt saken, flera gånger.. :cool:
 
CCPusher skrev:
Både bauhaus och hornbach har slutat sälja bra pass (hultafors) nu säljer de något tyskt hittepo som jag är aningen skeptisk mot.

Jag har undersökt saken, flera gånger.. :cool:
Bauhaus säljer Stabila. Det är bra grejer och inte något eget påhitt. Bauhaus är tyvärr inte speciellt billiga på Stabila.
 
Köpte själv en MST180 så sent som i somras på Bauhaus så visst kan det finnas någon enstaka undangömda nånstans. Men hursomhelst så är det "klokt" av Bauhaus att ta in egna märken eller märken som inte säljs av andra ÅF i Sverige och därmed undgå prisgarantin.
 
Gekås i Ullared har MST 180 för 1195:- om jag minns rätt....kanske går att åberopa prisgaranti hos Bauhaus eller så får man skicka frugan till Ullared..
 
Någon som någonsin varit o studerat gekås verktygsavdelning???


Det kanske finns en liten gubbhylla där :wow:
 
Nimajneb skrev:
Någon som någonsin varit o studerat gekås verktygsavdelning???


Det kanske finns en liten gubbhylla där :wow:
Har vært i Ullared noen ganger. De har ikke mye verktøy, men det dem har er billig!

Men det er stort sett bare litt Bacho, men en god pris og litt annet. Elektroverktøy er stort sett bare B&D.

Masterstegen angrer jeg på at jeg ikke kjøpte sist. Visse byggmarkeder i Norge tar opp mot 2800NOK for den q(;^;)p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.