Vad behöver jag för koppling för att uppnå 60cc när man sätter ihop 2st väggfördelare?
Hittar ingen info om detta.

Metallisk duschhylla med fyra krokar och fästanordning, vit bakgrund, webbläsargränssnitt synligt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kromad duschanslutningsbåge med gängade ändar för väggmontering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vatette dubbelmutter rsk 1946087
 
Tack för svaret
Men om jag ska montera 3st väggfördelare och uppnå 60cc så kan man inte vända dom mot varandra.
vad behövs då?
 
Ta bort proppen i ena änden på fördelaren och montera istället en utbyggnadsända rsk 2054908. I kombination med ovanstående dubbelmutter.
 
  • Gilla
SonnyListon och 1 till
  • Laddar…
Har provat att montera med utbyggnadsände 2054908 och med dubbelmutter men får inte 60cc mellan fördelarna, men åt andra hållet med endast dubbelmutter får jag 60cc mellan, vad är det för fel jag gör?
Metallförgreningsventil på rutig tyg med måttstock intill. VVS-installation eller reparation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Med utbyggnadsände och dubbelmutter blir det 7cm mellan andra och tredje uttaget
Metallventil på rutig tyg med tumstock, cirka 17 centimeter lång, VVS eller uppvärmningskomponent, liggande orientering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Med bara dubbelmutter 60cc hela vägen.
Som sagt tidigare i tråden vill jag sätta ihop 3 fördelare om någon undrar, testar nu detta med bara två fördelare åt båda hållen som ska fungera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.