Nu har vi äntligen kommit igång med renoveringen av vardagsrummet och en del saker har vi klara för oss i dagsläget: Vitoljat furugolv, gråa väggar, vit murspis, vitt paneltak med fuskbjälkar och våra goa gamla svarta skinnsoffor. Hoppas oxå att min gungstol får rum i ett hörn.

Alltså återstår soffbord, möbel under platttvn och förvaring för cd/dvd...... Vad jag vet är att trendigt a la 2000-tal, det raka stilrena går bort, passar inte in i vårt gamla trähus. Vet oxå att möblerna ska va vita och i trä. Men sen är det stopp! Ikea, Mio och Em har inget som lockar. Alternativet att sambon och svärfar snickrar finns oxå förstås. Snälla hjälp!!!
 
63 som kikat på tråden men fortfarande inget napp... Hopplöst fall :confused:

Hade en idé om att ha en köpmansdisk under tvn, men det skiter sig av 2 anledningar: 1. dom är för höga och 2. förstärkaren, dvdn etc går inte in i skåp/lådor. Så nu står jag på noll igen...
 
Men det som slog mig när du skrev om köpmandisken, var att går det inte att modifiera en befintlig köpmandisk, så att den passar till ändamålet?
Jag hittade en bild på blocket, som är lite som jag tänkte mig, förutom att jag även tänkte att det kanske går att kapa ned bitarna så att den inte blir lika hög... Om du förstår hur jag menar...
 
  • 6183944368.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.