Jag och min sambo har fått en kalkyl på ett nyckelfärdigt Bjäre på 3400000. Vi har iofs valt till bastu och hörnbadkar och tomten kostar 650000 men låter inte detta pris lite dyrt? Är det stor skillnad i priser på olika tillverkare??

Mvh Peter
 
Skall man hålla på å bråka med dom som i mitt fall 3,5 år efter "färdigbyggt nyckelfärdigt" så är det dyrt.........

Vågar de inte finnas kvar på forumet längre, blev det för obekvämt?
 
Bjäre på 148 kvm låter dyrt. Vad ligger det mer för kostnader utöver tomten i summan?
 
När jag pratade med modulenthus så tittade jag på deras Båstad, det ville de ha 2 700 000 för. Sedan slängde säljaren direkt in en rabatt på 5+5%. Alltså 2 500 000, detta var då deras dyraste hus enligt honom. Så ja, det låter mkt. (Båstad är på 220 kvm)
 
Det verkar som ja haft rätt i mina farhågor då. Iofs så ingick ju dubbelgarage samt grund till både garage och hus. Vi gör ingenting själva. Men jag tycker ändå det var en hiskelig skillnad mot de priser ni angett. tack för dem... :) Finns de nåra i Västmanland somm byggt med Modeulent eller Hjältevad? Fick en kalkyl av Hjältevad och den var bara marginellt billigare,
 
Vilket pris hamnar du på utan garaget, menar inte att du ska avstå från det, men har hört att det kostar en slant..
 
De flesta husföretag brukar ta väldigt bra betalt för sina garage. Fixa en separat lösning senare istället så sparar du en bra hacka.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.