Är det någon som har ett tips på ett modernt 2-planshus med minst 6 sovrum (varav 4 på övervåningen), kök, vardagsrum och allrum? Det jag har hittat som ligger närmst är Götenehus Sparreholm, men det saknas ett rum på bottenvåningen för oss.
 
Kontakta säljkontoret på t.ex. Götenenhus, så hjälper de dig att hitta en version på kataloghus där ni får plats med alla rum. Det är vanligt med den typen av ändringar på kataloghus. T.ex. Myresjöhus, Götenehus och Trivselhus hjälper med ändringar utan merkostnad (i alla fall i Stockholm).
 
W
Gripsholmshus lär ha en av sina mindre varianter som passar. Nu vet jag inte budget etc men dessa är rätt fina.
 
Hej,
Lb-Hus Ugglan Funktion 185 kvm har 3 sovrum nere o 3 uppe. Har för mig att de kan göra 4 sovrum uppe genom att utnyttja klädkammaren. Är ett hus ur deras budgetserie.

Myresjöhus har, som redan nämnts här, massor av husmodeller där de kan anpassa planlösning.

Villa Nybro från Smålandsvillan: 2 sovrum nere och den stora övervåningen planerar du själv. Prisvärt.

Lycka till!
 
De husförslag jag gav var visst 1,5 planshus. ..sorry.
2-planshus: Villa Falken från LB-hus: tror de kan justera planlösning till det antal rum ni önskar..
Myresjöhus: deras Multiserie kan varieras på många sätt. Bl.a kan vardagsrumsöppningen i nock (jättehög) täckas för så att du får större husarea.
 
A
Kolla Skidstahus! De är billiga och tydligen bra att ha att göra med. Vi har en släkting som byggt ett Skidstahus i ett plan med 6 rum och kök, 2 toaletter. Mycket fint och med hög standard!

Hon ritade planlösningen själv med stöd av säljaren från Skidsta så det borde inte vara nåt som helst problem att rita om deras hus.

Mvh / Magnus
 
Tack för alla svar!
Här fanns ju en hel del och kolla på.
 
Jag har skickat ett PM till dig!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.