Hej!

Bilder på mitt nyrustade kök.
Bygget tog cirka 2 månader, då jag samtidigt höll på med resten av lägenheten. Var lite jobbigt att vara utan både kök och toalett men man kommer långt med kokplatta och micro.
2 första bilderna är precis när jag flyttade in, brunt var temat då :)
Jag har försökt hållt det stilrent och modernt, samt luftigt. Det är en bostadsrätt så man vill inte sticka ut alltför mycket om det blir till att sälja sen.

Det är lite småsaker kvar, bla nytt bord och lite inredning, kom gärna med tips.
 
  • IMG_3904.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_3901.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080517340.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080517342.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080517343.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080517344.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 20080517345.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
atomjohan skrev:
Var lite jobbigt att vara utan både kök och toalett men man kommer långt med kokplatta och micro.
Vad använde du som toalett, kokplattan eller micron?? :)

Snyggt tycker jag, är det ikea luckor eller? Gillar det stora kaklet du har använd också.
 
Juste! Tänkte dock vid första bilden va ända in i glödheta har han byggt så det ser ut som slitet 70 tal :D

Svara gärna om glasfläkten är sådär bra med tanke på fett&os dvs måste man torka den varje dag eller räcker en gång om året ;)
 
T
Varför har du delat på nedersta kakel/klinkersplattan på längden?? och vad är det för konstig glänsande fog??
 
Saxpy skrev:
Vad använde du som toalett, kokplattan eller micron?? :)

Snyggt tycker jag, är det ikea luckor eller? Gillar det stora kaklet du har använd också.
Haha, tur man hade toalett i källaren. Men det lustiga är att när man måste gå ner i källaren för att kissa, då blir man alltid kissnödig när man tänkt gå och lägga sig! Jobbigt!

Japp, luckorna är Abstrakt från IKEA. Kaklet gillar jag också, letade länge innan jag hittade något som passade.

Svara gärna om glasfläkten är sådär bra med tanke på fett&os dvs måste man torka den varje dag eller räcker en gång om året
Inga problem, fläkten suger så pass bra att ytterst lite hamnar på glaset, trodde det skulle vara värre faktiskt.

Varför har du delat på nedersta kakel/klinkersplattan på längden?? och vad är det för konstig glänsande fog??
Plattorna kommer från butik i 3 storlekar, använde dessa för att få lite effekt mellan bänkskiva och högskåp. Det silvriga är en kromad list som horisontellt ligger mellan plattorna. Svårt att se på bild men det livar upp väggen rätt rejält.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.