fick vår trappa från kvalitetshus. En jättefin trappa i sig men följande är fel:

1. De har "glömt" att det finns sidofönster som går ända ner. därmed är inte sidan som syns från fönstret behandlad. (egentligen borde kanske inte fönstret ha gått så långt ner)

91649905833_0_ALB.jpg

dessutom är det ett stort fult hål i sidan av trappan där den möter taket från nedre våning.

71649905833_0_ALB.jpg

22649905833_0_ALB.jpg

Tror ni att husföretaget har tagit sitt ansvar? svar NEJ, de svarar inte ens när jag ringer... dåligt


PS! många liknande bilder från andra tabbar är på ingång...
 
det är vad jag har sagt hela tiden...ett riktigt skitföretag..
 
Har ni beställt någon ändring själva eller är det husföretagets arkitekt som inte vet vad han sysslar med?

Ser fullständigt vansinnigt ut!
 
nejdå, vi har inte ändrat någonting. så här har det varit hela tiden. att arkitekten har haft hjärnsläpp när han har konstruerad huset...avloppsrör felgjutna, nockbräda för höga för pannorna, bjälkar som är där de inte skall vara osv...jag har många sköna foton att dela med mig

vad gäller trappan vill de dessutom att stången skall gå mitt över fönstret vilket är vansinningt.

54211015833_0_ALB.jpg
 
Nu blir jag lite nyfiken på vilket hus du valt eftersom jag inte finner något snedtakfönster på deras hus på nätet ... ;)
 
Hummm, jag kan inte se bilderna...
 
husfixaren_ skrev:
det är vad jag har sagt hela tiden...ett riktigt skitföretag..
.... 6 inlägg?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.