Hur många av oss är medlemmar där också, det är en o annan som länkar dit har jag sett. :)
 
Inte medlem, men "hangaround"... :D
 
Samma här
 
försöker titta så lite som möjligt där eftersom den tunga delen av investeringsbudgeten inte ligger på området "underhållning" just nu..... :p
 
Det är därför man investerar i hembioprylar innan det är försent (läs husbygge har påbörjats) så man har "allt" man behöver. Lyckades till och med övertala tjejen att vi skulle ha ett separat biorum, bara för att slippa möblera vardagsrummet efter hembion ;)
Mina saker till hembion.
 
Är medlem sedan hedenhös. Innan Prisjakttiden...

/Jonas
 
Jonas, jag med, sen förra gången det hette "minhembio" ::)
 
Halloj, jag är medlem sedan några år tillbaka, ganska oaktiv sedan man blev husägare...

Stefan
 
Samma här. Man har liksom bytt forum. ;D

/Jonas
 
Jag multitaskar, kör båda forumen parralelt, dock har jag fastnat här mer o mer. :)
 
Tycker oftast att jag får bättre svar på mina frågor i detta forumet än i MinHemBio.

/Gojan
 
Är också medlem där sedan den gamla goda tiden.

På sistone spenderas dock mer tid här eftersom jag har ljudprylarna jag vill ha (dock ej bild ännu ;)), och försöker få till ett bio/spelrum i det kommande huset. ;D
 
Varit medlem där sedan starten nästan men senaste halvåret har det blivit mer i detta forum men lär återkomma dit när renoveringen är klar :)
 
Har varit med på minhembio.com sedan länge. Läser mest på forumen. :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.