Hej min worx klippare wg790e.1. Laddar bra men lämnar inte laddstationen. Det står inväntar schematid.Tryckar jag manuellt "start" går den ut och kör tills det är dags för ladd men sen är det likadant igen.
 
Går klocka och datum rätt? Mitt klockbatteri gav upp rätt tidigt vilket förstås resulterade i att schema-tiderna väldigt sällan stämde överens med fröken urs tidsuppfattning. Tror inte det märktes mycket mer än att klockan nollades vid omstart.
 
J JFrisk skrev:
Går klocka och datum rätt? Mitt klockbatteri gav upp rätt tidigt vilket förstås resulterade i att schema-tiderna väldigt sällan stämde överens med fröken urs tidsuppfattning. Tror inte det märktes mycket mer än att klockan nollades vid omstart.
Klockan funkar, tider går att ställa, men den lämnar inte ladddockan utan jag måste trycka på start
 
Då har jag inga bra förslag.
Laddporten fram på min gav upp strax efter den kom ut i våras, lyckades trycka ur en kabel ur ena kontrakten när jag monterade nya, det resulterade i att roboten gick in i laddaren för att omedelbart lämna och försöka köra in igen. Helt annat fel, men kanske finns andra felfall som resulterar i ditt beteende? Hyfsat många kablar mellan "porten" och styrkortet. Tycker det verkar vara ett klassiskt fel att porten pajar på olika vis.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.