Lite för och efter bilder på hur ett microcementat litet badrum kan bli.

Långt ifrån klart, spegeln får just nu ström via en skarvis, lösa kablar i taket, handukshållare ska upp och en massa småfix. Det tar sig iallafall!
 
  • Renoveringsfas av ett litet badrum med microcementgolv, vita kaklade väggar och en upplyst spegel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ej färdigställt badrum med microcement, upplyst spegel, toalett och handfat med lösa kablar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ådal och 1 till
  • Laddar…
Snyggt..biltemas?
 
L Lillfill skrev:
Lite för och efter bilder på hur ett microcementat litet badrum kan bli.

Långt ifrån klart, spegeln får just nu ström via en skarvis, lösa kablar i taket, handukshållare ska upp och en massa småfix. Det tar sig iallafall!
Snyggt. Ett tips: måla/lacka badkarsfronterna gråa.
 
Hm, jag förstår nog inte det fina i att det ser ut som lite sämre putsade källarväggar, men det ska alltså se ut så?
 
  • Gilla
Keiller och 1 till
  • Laddar…
T
K Kurtivan skrev:
Hm, jag förstår nog inte det fina i att det ser ut som lite sämre putsade källarväggar, men det ska alltså se ut så?
Eller hur, särskilt spegelväggen ser inte vacker ut, särskilt ovanför spegeln. Så ojämnt resultat ska det inte vara på mikrocement utan det ska vara som en spacklad yta som är nedslipad så att den är jämn och fin.
 
T tank77 skrev:
Eller hur, särskilt spegelväggen ser inte vacker ut, särskilt ovanför spegeln. Så ojämnt resultat ska det inte vara på mikrocement utan det ska vara som en spacklad yta som är nedslipad så att den är jämn och fin.
Nja, helt upp till den som gör de/hur man vill ha det, verkar finnas alla varianter.

Mitt badrum jag gjorde slipade jag tills de var helt blankt, onödigt enligt försäljaren 🤷‍♂️😂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.