Hej!

Hoppas här att det kanske är någon som kan hjälpa mig. Vi ska köpa nya vitvaror till vårt hus och tänkte passa på nu när rean är igång. Har hittat detta paket och undrar om ni har några erfaranheter utav det?

Mvh Julia

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
1alexander
  • Laddar…
Ang priset så kan man begära offert av tex tretti, whiteaway och liknande företag om man vill. Jag fick 15% på allt för 2 veckor sedan.
 
Om du söker lite på forumet, eller googlar, så blir du nog avskräckt ifrån att köpa just Cylinda. Vi köpte deras tvättmaskin för några år sedan: det var både dålig kvalitet och extremt svårt att reklamera.

När man handlar för större belopp, så går det att få bra rabatter på Elgiganten och mediamarkt också, så låt dig inte stressas av den tillfälliga mellandagsrean ifall du inte behöver vitvarorna just nu.
 
  • Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
Tack för svar! Cylinda känns som ett bra val för oss då vi känner många som jobba på fabriken innan den flyttades. När man läser runt på forumet känns det som att alla märken är dåluga tyvärr.

Jag skickade faktiskt priset till mediamarkt och har fått ner priset på kyl frys och spis till 14.000kr så vi ska kolla om dom kan ta med torktumlare och tvätt maskin från siemfns för 20.000kr väntar på svar efter Helgen.
 
Jag köpte allt Cylinda tidigare, men bojkottar efter flytten. (Jag köper inte heller Slotts senap efter deras omotiverade flytt... Jag är mästare på bojkott, och långsint.)

De flesta fabrikat (Electrolux, Siemens, Bosch etc) verkar sälja även budgetserier som är skräp. Jag köper numera inget med kortare än 5 års garanti.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
A
Electrolux har oxå flyttat allt..nästan..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.