Den var tokbillig, så jag slog till. Testade den på en kvadratmeter och den verkar göra det den ska. Jag återkommer med en recension när jag har kört lite mer.
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
När Jula plockar bort omdömena så brukar jag undvika produkten.

Det skedde bl a förra året när man fasade ut Heco märkesskruv och ersatte med Julas egna Hard head. Omdömena var inte nådiga och försvann snabbt från hemsidan.
 
Har också upplevt att Jula fifflar med omdömena.
Köpte en stanley kompressor som läckte olja.
Fick en i utbyte som där oljan tömdes under ett par körningar.
Fick pengarna tillbaka.
Skrev ett ärligt omdöme.
Fick detta nekat då detta kan hända.

Inte undra på att omdömena hos jula är höga då de låga sållas bort.
 
useless useless skrev:
Den var tokbillig, så jag slog till. Testade den på en kvadratmeter och den verkar göra det den ska. Jag återkommer med en recension när jag har kört lite mer.
Har du testat den mer? Omdöme?
Jag är ute efter just en batteri-röjsåg eftersom jag inte vill/kan mecka med den bensinsindrivna som står i uthuset... Det är inte heller hållbart att be brorsan komma varje gång jag behöver avverka annat än gräs...
 
Ja, jag har kört den en del. Mest för att slå långt gräs och hallonsnår, men det var primärt det jag köpte den till. Hittills har den gjort det den ska.
Det möjligen negativa hittills är väl att maskinen är lite obalanserad. Alltså inte så att den vibrerar, men den blir lite framtung i brist på motor baktill som väger upp. Sen var den så kallade "selen" som följer med inget att ha (som nyckelband kanske den funkar), men jag hade redan en riktig sele sen tidigare.
Batteritiden kan också vara en begränsning. Men jag visste att det är relativt kort körtid i förhållande till laddtiden, så det var ingen överraskning. Jag funderar på att köpa motorsågen i samma serie så jag får ett till batteri.
 
  • Gilla
EllinorLag
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.