Jag får masssor av mail från denna sida trots att jag avbokat bevakningar verkar det inte hjälpa. Föresten har jag inte ens kiockat i bevaka och jag vill inte ha några mail från trådarna.
Är det nån inställning jag missat?

Tilläggas bör väl att det är ju inte varje gång det kommer nytt inlägg som mail går ut heller utan bara sporadiskt.
 
Du kan ändra standardinställningen för mailutskick under Inställningar. Klicka på "gubben" uppe i svarta listen högst upp på sidan och välj Inställningar.

Leta sedan upp "förinställt bevakningsläge för diskussioner".
 
Jag har bara fått några e-mail i veckan om trådar jag bevakat så det har inte gjort så mycket men nu har jag ställt in 'inga meddelanden via e-post' och nu får jag mail om ALLA trådar jag bevakar. Hur kan jag ha gjort fel på den inställningen, den verkar ju rätt solklar?
 
Du ändrar på två oliks ställen, dels under Inställningar (där ställer du in standardinställningen för framtida bevakningar) och dels under Bevakningar (där ställer du in norifieringsinställningen för befintliga trådar som du redan bevakar).

Kan det vara så att du bara ändrat på ett ställe?
 
Visst var det så :surprised:, missade den under bevakningar eftersom jag 99% av gångerna sladdar in från mobilen.
 
Aha precis samma misstag som jag gjorde. Kändes som varje gång jag svarade på något så fick jag mail igen. Har nu ändrat standardinställningen. Tack!
 
Inga problem. Bra att det fungerar och att ni säger till när det inte gör det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.