Planerar inköp av ett massagebadkar från HF-trading, närmare bestämt YH150150
Finns det någon som har erfarenhet av företaget eller badkaret.

/Eric
 
Hej,
Ska börja med att säga att jag inte har erfarenhet av just detta företaget. Vill man köpa en kapitalprodukt för x antal tusen kr från ett okänt företag på nätet så är det självklart upp til var och en.

Jag gjorde en light-koll som visade att det är Håkans Färg i tranemo som öppnat "trading" ;)
Alla varningsklockor ringer, enmansföretag som antingen inte är registrerat eller så är det nystartat. Jag skulle inte beställa en femöres kola från det bolaget, men det är jag det :)
 
Cheever skrev:
Hej,
Ska börja med att säga att jag inte har erfarenhet av just detta företaget. Vill man köpa en kapitalprodukt för x antal tusen kr från ett okänt företag på nätet så är det självklart upp til var och en.

Jag gjorde en light-koll som visade att det är Håkans Färg i tranemo som öppnat "trading" ;)
Alla varningsklockor ringer, enmansföretag som antingen inte är registrerat eller så är det nystartat. Jag skulle inte beställa en femöres kola från det bolaget, men det är jag det :)
Har gjort en beställning hos HF-trading... och nu kom jag på den briljanta idén att kolla upp om företaget verkligen var seriöst.

Är det någon som har handlat av dem och hur har det i så fall fungerat fungerat? Lång leverans tid är det, så jag antar att de har obefintligt eller inget lager. Beställer förmodligen hem en kontainer från Kina lite då och då..

Nån som har koll på vad en kontainer från Kina kostar föresten? Tänkte utifall man skulle gå ihop med alla grannar och göra en gemensam beställning av massagebadkar. Förmodligen en dålig idé, men ändå... :)
 
Hej!

Har tittat på deras massagebadkar. Rapportera gärna hur mycket de väsnas, och hur knarrigplasten i karet verkar (tunnareplast,mer knarr när man går i det).

Hälsningar
//Per
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.