Hej!

Jag undrar om coop eller k-rauta säljer marbodals arkitekt kök?

Sedan undrar jag om någon känner till marbodals priser på arkitektluckan?

:)
 
Coop har en lucka som heter "Alfa", vad jag kan se så är den mycket lik Arkitekt.
Jag är själv i köksköpartagen och har pratat både med Coop och K-Rauta. Båda skall få delvis nytt sortiment inom kort men kan ännu inte exakt säga vilka förändringarna blir.
Angående priser på Arkitekt så finns det en del uppgifter på Marbodals hemsida www.marbodal.se
 
Tack för svar! Jag ska åka ut till coop och k-rauta och kolla upp detta ordentligt! På marbodal verkar dem inte jätte hjälpsamma om man enbart är intresserad av att köpa enstaka enheter. "Kan omöjligt säga vad priset skulle bli" mm. Mycket otrevligt bemötande!
 
hmmm, det skall du kanske inte säga att det är MArbodals bemötande. är det inte en återförsäljare du varit i kontakt med.

Det bästa bemötandet jag fått i köksjungeln är helt klart från en återförsäljare av Marbodal.
 
Nej, det var ingen återförsäljare utan marbodals egna butik i kungens kurva utanför Stockholm!
 
Aj, då det var inte bra. En annan är så van vid att alla man har kontakt med är återförsäljare ;)

Trist det betyder så mycket vilket intryck man får.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.