Är det någon som har köpt detta kök och har bilder att dela med sig?
Andra erfarenheter om detta kök?
 
Hej,

Vi har ett Marbodal Form Vit men tyvärr inga bilder. Datorn ligger nerpackad efter flytten och jag kan inte tömma digitalkameran. Om någon vecka kanske jag kan återkomma om du inte har en MMS telefon ;-)

Vi är i alla fall mycket nöjda med köket. Form Vit passar mycket bra ihop med Addera dörrarna från Kungsäter och har man vita raka lister i huset så ser det "genomtänkt ut". Vi har faktiskt en Addera dörr mitt i köket (till skafferiet) och det passar perfekt ihop med Form Vit.

Lägger man till lite spotlights, ekskivor och ekgolv så får man ett läckert kök. Tycker själv att Form Ek blir lite väl mycket om man har ekgolv - man måste "bryta av" eken för att lyfta fram den....och där gör Form Vit ett bra jobb.

/MKa
 
Skojigt att du verkar vara nöjd. Vi har bestämt oss för att köra på detta kök nu. Det blir ekskivor och ett eklaminatgplv också. Visserligen har jag en MMS telefon, men vilken upplösning blir det? Vi kan testa, skickar mitt nummer på mail till dig

/Rickard
 
Vi har Form ek. Vi är otroligt nöjda med köket. Vi hade samma funderingar som MKa att det kunde bli lite för mycket, var rädda att det skull kännas som en bastu.

Vi bröt av med rostfria skåpssocklar och en bänkskiva som liknar de gamla perstorpsskivorna som mormor hade.

De rostfria socklarna bildar en fin gräns mellan golvet (ektiljor från rappgo) och köksluckorna.

Håller också med om att köket går väldigt bra ihop med Addera dörrarna.

Det vita köket är också väldigt snyggt men då ska ni nog hålla er till vita vitvaror. Ger ett enhetligt och fräsht intryck.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.