Söker en manual/bruksanvisning till ett ftx aggregat från husqvarna. Qvftx3 heter det och är ifrån 1993
 
  • Typskylt på Husqvarna FTX-aggregat QVFTX3 från 1993 i svagt upplyst utrymme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R Rc88 skrev:
Söker en manual/bruksanvisning till ett ftx aggregat från husqvarna. Qvftx3 heter det och är ifrån 1993
Hej, hittade du någon manual? har ni något problem med anläggningen?
 
Jajemen! Nä egentligen inte. Fått bytta bägge motorerna sen har det fungerat
 
Nån som vet vad som är rimligt vad avfrostningselmentet skall dra i ström? Tycker det gå för ofta?
 
R Rc88 skrev:
Söker en manual/bruksanvisning till ett ftx aggregat från husqvarna. Qvftx3 heter det och är ifrån 1993
R Rc88 skrev:
Söker en manual/bruksanvisning till ett ftx aggregat från husqvarna. Qvftx3 heter det och är ifrån 1993
Fick du tag på en manual? Jag har ett likadant aggregat och skulle uppskatta en kopia
 
R Rasko skrev:
Fick du tag på en manual? Jag har ett likadant aggregat och skulle uppskatta en kopia
Ja det fick jag...skicka din mail så löser jag det
 
  • Gilla
biker-65
  • Laddar…
R Rc88 skrev:
Ja det fick jag...skicka din mail så löser jag det
ok mailen är: roffak@telia.com mvh roffa
 
B biker-65 skrev:
ok mailen är: roffak@telia.com mvh roffa
Hej,
Här en likadan anläggning och skulle också vara tacksam för en kopia av den manualen . Email sm7xgs@hotmail.com
Tack på förhand!
Eva
B biker-65 skrev:
ok mailen är: roffak@telia.com mvh roffa
 
Kanske går att få tag på hos dom här Värmeåtervinningsystem Husqvarna QVFTX3. Riksbyggens fastighetsskötsel ansvarar för rengöring och byte av filter 1 gång/år .BRF Mycklegård finns i Skellefteå du får söka, kanske någon i styrelsen kan svara, om du inte får napp här.
 
  • Gilla
Tuba
  • Laddar…
Är skickad till mailen nu
 
Hej. Ytterligare en som söker en manual /bruksanvisning till en Husqvarna QVFTX3. Finns det någon som kan hjälpa mig ? Tack på förhand.
evaoingvar@msn.com
 
Redigerat:
S SECobra1 skrev:
Hej. Ytterligare en som söker en manual /bruksanvisning till en Husqvarna QVFTX3. Finns det någon som kan hjälpa mig ? Tack på förhand.
evaoingvar@msn.com
Troligtvis fick föregående en manual kanske och skrev sin mailadress. Maila den och fråga. någon av dom
roffak@telia.com
sm7xgs@hotmail.com
 
S SECobra1 skrev:
Hej. Ytterligare en som söker en manual /bruksanvisning till en Husqvarna QVFTX3. Finns det någon som kan hjälpa mig ? Tack på förhand.

Har vidarebefordrar manualen jag fått
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.