Jag undrar var ni rekommenderar att köpa panel till huset. Jag har stående lockpanel, tror jag det kallas.
Byggmax är väl billigast eller? Vad rekommenderar ni Vill ha bra kvalite billigt :)

MVH/Dadde
 
Har du inget träföretag nära? Köpte våran bräfodring på lokalt såg & hyvleri företag
Minns inte vad jag fick betala men det vart betydligt billigare än Beijers i alla fall.

Vet inte hur kvaliten e på byggmax nu men tidigare har det inte varit den bästa.
 
Jag bor i Göteborg så det finns en hel del, men frågan är var den bästa kvaliten till bästa priset är? Det finns för mycket att välja på :)
MVH/Dadde
 
Här vi bor så har närmaste byggmax bra kvalitet,, de köper sitt virke på en såg nämligen som är väldigt uppskattad såg av folket häromkring.. så jag tycker att du kanske ska kolla upp varifrån de köper sitt virke..
 
räkna hur mycket matreal du behöver köpa.. flera byggvaruhus kan ge rabbat...! framför allt om du handlar där över en viss summa /år.. här där jag bor kan man göra så med både Woody & den lokal rörkrökar firman..

Ring runt o kolla.. kolla lika så om du kan få gratis frakt o sånt.. kan ju vara skönt o slippa det.. ;)

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.