Hej,

Var i USA för en dryg vecka sen och köpte på mig ett Makita kit LCT200W som jag nog egentligen inte behöver. Säljes för 2600kr
Helt nytt ej refurbish grejor. Kvitto finns, inköpt på Home Depot 18feb 2012 på plats i usa.
Detta kit brukar säljas på tradera för mellan 2200-2500kr då tillkommer dock frakt och eventuellt tull och moms också då den vanligaste säljaren där skickar grejorna från USA.

OBS Batteriladdaren är av USA variant dvs 110volt. Finns instruktioner här på forumet hur man kan bygga om den till 220 volt eller så köper man en adapter på clas ohlson eller kjell o Co


Har även en Dewalt DC930 XRP 14,4volt skruvdragare liggandes också. Denna är en såkallad refurb men i skick som ny. Endast dragaren, inget batteri eller laddare. Pris 450kr

Finns även en ny Bosch klinga passandes GCM8 (passar även Dewalt DW707, 770 777). Ni som lusläser verktygsforumet kommer kanske ihåg vad som hände när jag försökte sälja en sån här på tradera för nåt år sen. För att slippa sånt strul lägger jag upp den här istället Pris 275kr

Jag nås kvällstid på 072-2532811

Grejorna finns för avhämtning i Malmö. Om ni vill att nåt ska skickas så vill jag ha betalt i förskott till bankkonto.
 
  • ScreenHunter_03 Feb. 27 23.28.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • ScreenHunter_04 Feb. 27 23.49.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • ScreenHunter_05 Feb. 27 23.50.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.