B
Hej

Vet inte riktigt var jag ska skriva detta men kände jag måste säga vad jag tycker..

M.nu, som säljer 1-wire bl.a., jädrar vilken kundservice. Man blir bara så glad när man stöter på företag som fattat vikten av bra kundnöjdhet.

Nåja, inte reklam, har inget med dem att göra mer än jag köpt saker där.
 
Redigerat:
  • Gilla
ulrikf och 4 till
  • Laddar…
Jag har också fått en positiv uppfattning av dem!
Så du är inte ensam (y)
 
  • Gilla
Boan och 1 till
  • Laddar…
M.nu är grymma. Ett rent nöje att beställa från dem.
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Jag måste hålla med. Beställde ifrån dem för några veckor sedan och hade innan beställningen en massa dumma frågor. De löste allt, fixade grejorna och jag hade dem i näven på rekordtid. Klockrent!
 
K
Jag skickade en fråga till dom i vintras, fick aldrig någon återkoppling. Vet inte om mailet hamnade i skräppost eller vad som hände, prövade aldrig att skicka igen eller att ringa.
Beställde dock via webshopen ändå då jag lyckats svara på mina egna frågor, orderhanteringen och leveranstiden var kalasbra, kommer beställa mer därifrån vid behov.
 
Jag har varit i kontakt med supporten där flera gånger pga trasiga "leksaker". Det är den bästa supporten jag upplevt faktiskt.
Istället för att jag ska felsöka i flera dagar så brukar jag få frågan, "vad vill du göra?"
Byta ut den brukar jag svara, då skickar de en ny + fraktsedel direkt utan vidare frågor.

Jag handlar från m.nu även om jag hittar bättre pris någon annanstans, just pga den grymma supporten och snabba leveranstiderna.
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.