Hej, nyss hemkommen från Ö-bro o tittat på Aria. Byggt i funkisstil o jättefint. Kanske inte exakt som man vill ha det men ialla fall...
Är det ngn som vet om det finns en Villa Växa Visa någonstans i Sverige att titta i? Kanske ngn här på forumet som byggt ett???

Vill oxå säga till Myresjöhus försvar (till allt neg som skrivs här ang dem), att huset i Örebro verkar allt annat än fuskbygge. Allt sitter med precision och noggrannhet.
Har oxå fått ett mkt seriöst o pos intryck av säljarna både i Ö-br och L-ping.

 
Hej!

Vi har pratat med säljaren i LKPG om Villa Växa Visa och enligt honom finns det endast ett fåtal byggda i Sverige. Den modellen är tydligen ganska ny (har för mig han sa att de började med den modellen i höstas).

Vi fick intrycket av att det var ganska svårt att se huset innan och det vill man ju gärna göra. Iofs kan det ju vara ett bra prutläge om man kan få dom att använda det som visningshus. Dessutom kanske snickarna får order om att var extra noga i det läget... ;)

MVH MadMax
 
Vi bygger Aria. Håller som bäst på att måla och lägga golv, har beställt det målningsförberett. Vi har tagit bort ett av sovrummen så att vardagsrummet blir JÄTTEstort plus att vi bygger på källare. Huset står i Flens kommun.
Vi beställde huset i december -02 och då fanns bara ett hus på gång, det står i Eskilstuna och vi var och tittade på det när det var under uppförande. De gjorde allt själva...... *imponerad!*

Linda
 
Nu blev jag nyfiken. Var i Flens kommun bygger ni hus?

Jag är själv uppvuxen i Flen och har min syster och föräldrar kvar där, så jag känner ju till trakterna... ::)

Hur mycket kostar ert hus målningsförberett och vad kostade tomten ni bygger på? Kan vara intressant för mig att jämföra tomtpris mot Norrköping.

MVH MadMax

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.