Köpte en Lyfco 1200 i februari. För det första så låter den väldigt högt och jag har aldrig fått in appen i min mobil. Får ingen hjälp från Outl1. Kommer aldrig att handla där ifrån. Är så ledsen att jag inte kan använda mig robotgräsklippare som jag hade tänkt. Den kostade ändå runt 5300:- då skall jag väl kunna änvända den som är tänkt.

MVH

Barbro Användarens fötter i tofflor framför en surfplatta som visar anslutningshantering utan SSID.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det finns många inlägg på forumet omkring Outl1 och deras robotklippare, det mesta är tyvärr negativt.

Ett inlägg rörande 1700-modellen och Wifi, säger följande:

Hej, nu har jag fått svar från supporten :)

Det jag behövde göra för att få kontakt med roboten var att köra en "reset" och då hoppade det igång.

E1750:
1. Starta upp klipparen.
2. Tryck snabbt på grön och blå samtidigt.(Typ direkt när den startar)
3. När dioden för alarm blinkar, tryck röd knapp, dioder för signal slocknar och diodern för alarm lyser i 5 sekunder.
4. Starta om klipparen.

Och nu fungerar den perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.