Jag tycker att idén är kalasbra, även om jag vet med mig att jag är ganska dålig på att komma iväg på dem.

Men ut med en plats och en tid, så får vi se hur många som dyker upp.

Mitt förslag är en vardagkväll i senare delen av veckan. Helgerna tror jag att många har till annat.
Bygga till exempel ;)
 
Bra, då slapp jag... ;D
 
En pilsner går alltid ner. :)
 
Låter som en jätte bra idé 8)

Är det någon som vill föreslå tidpunkt ?

Om jag får önska någon dag Måndag till Torsdag kväll.
Helgerna jobbar vi i huset :-/

Det skulle vara jätte kul att träffas ;D
 
Ååå...vilken bra idé det låter jättekul :Dönskar bara att man hade kunnat vara med :'(

//Christina.
 
Hej

En ide jag hade när jag var på villamässan var att Byggahusforumnördarna själva skulle ha en monter. Där skulle man kunna stå och ljuga, visa bilder, ge tipps och ideer, diskutera hantverkare, byggpriser m.m.
Och kanske klämma en och annan dryck.

Eller varför inte bara gå på mässan med sitt användarnamn på en namnbrick, keps, T-shirt eller dyligt.
Tänk er själva:
- Kolla, där går KarlXII som nästan mosade sin egen bil med en blandare.
Eller
- Är det inte Farbror Joakim (David) som kommer där? Undrar vad han har i säcken.

Kanske något till nästa villamässa.

Said
P.S: Hoppas ingen av ovanstående tar illa upp.
 
Kanske vi skulle kombinera det med en ett lokalt skivstånd så att du kan bli av med dina gamla vinylare, Said? ;)
Annars vet vi att jag bara har säcken full med elektrikerräkningar..
Jag och Lisa hänger på förresten. När blir det?

mvh
David
 
byggimpert skrev:
Ååå...vilken bra idé det låter jättekul :Dönskar bara att man hade kunnat vara med :'(

//Christina.
Jag med!!! :( Men är det någon som vill komma till Skaraborg eller har vägen förbi E20 (Mariestad) så bjuder jag och maken gärna på en fika eller en matbit! :)
 
Onsdag är ok för oss ;D
 
Nästa Hem & Villa-mässa går parallellt med Hem2004 - vilket är en positiv nyhet. Hem & Villa är mer praktiskt inriktad och Hem är mer design, inredingspryttlar, tyger och möbler.

De går av stapeln 30 september-3 oktober.

Borde ju locka några forummedlemmar. Om inte förr så kunde det vara nåt?!

På ett annat forum (odla.nu) möts vi/de årligen på en mässa, då kommer även folk från andra delar av Sverige än Stockholm.
 
Byggare Babe skrev:
Nästa Hem & Villa-mässa går parallellt med Hem2004 - vilket är en positiv nyhet. Hem & Villa är mer praktiskt inriktad och Hem är mer design, inredingspryttlar, tyger och möbler.

De går av stapeln 30 september-3 oktober.

Borde ju locka några forummedlemmar. Om inte förr så kunde det vara nåt?!

På ett annat forum (odla.nu) möts vi/de årligen på en mässa, då kommer även folk från andra delar av Sverige än Stockholm.
Vars blir hem och villa / Hem2004 - mässan nånstans?
 
Jag kommer, men med lilltjejen och därmed bara en kort stund...
Men jag kan inte gärna låta bli att ta chansen att se er.
 
:D
Jag dyker också upp...om inte f-n är lös och tar mig till sina nejder... momsad och klar, med eller utan Fastighetsdeklarationen i handen ! ;)

Helena med
S...... S.....
 
Trevligt!
 
Hammarn61 skrev:
....
Någon fånig hatt ämnar jag inte ha på mig... ;)
Vad ska jag nu göra med min nyinköpta bygghatt :)
Ska försöka byta bort arbetspasset så jag kan komma och ljuga lite ;)

Said
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.