Hej!

Jag har en Lohberger varioline vedspis (vattenmantlad) från cirka 2009, exakt modell oklart men verkar vara en LC 75, som jag ska sälja. Någon som vet vad den kan vara värd i runda slängar? Tar gärna emot tips på websidor eller var man kan tänkas sälja. Tacksam för hjälp!

Några bilder:
 
  • En modern vedspis i ett kök med tänd eld och keramikhäll ovanpå, mot en kakelvägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt kök med induktionshäll, inbyggd ugn, vita kakelplattor, två tända stearinljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
T
Jag har sett dom för 5-15 000:- men va ett tag sedan sist och som allt annat verkar även dessa ha stigit häftigt i pris på senare tid. Å andra sidan finns det väldigt många liknande plagiat till försumbara pengar numera. Blocket en given kanal men auktionssajter kan kanske ge en extra slant.
 
  • Gilla
Spritfet
  • Laddar…
Tack, jag såg att nypris för denna modell är 63k 😯

Har du tips på några auktionssajter?
 
T
Din spis ser ju inte härjad ut så kanske inte är sliten så kan hända att den går att få 20-30 för om riktigt fin, svårt att säga. Dom som vet vad det är kan nog betala hyfsat för den tillhör ju premiumsegmentet men har du bråttom blir det nog småpengar. Blinto kan man auktionera på, men på detta forum finns ju folk med koll och annonsavdelning annars så prova här först
 
  • Gilla
Spritfet
  • Laddar…
gick för 20 på FB market! :) Tack för tips!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.