jag söker namnet på den lilla (15-20 cm) spik p utdragare jag hade, men som kommit bort. I ena ändan har deN en Kofotliknnande del, i den andra som ett bräckjärn. Den är nätt, men förvånansvärt effektiv utan att skada trät. Men,vad heter den?
 
Tack för förslag!
Jag hittade den hos CO. den har en krökning som gör att den inte trycker ned trät man bräcker mot, och som man gärna vill ha kvar. Ja, jag tycker att den verkligen har sin plats i verktygslådan.
 
  • Webbsida visar spikutdragare, pris, recensioner, köpalternativ, produktinformation och garanti.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett svart handtag med en skarp, silverfärgad yxa i förgrunden, isolerad mot en vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hammarhuvud närbild, Cocraft-märke, metallverktyg, grå bakgrund, webbläsarflikar öppna, skärmbild från surfplatta eller dator.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
H Helena_Gavle skrev:
Tack för förslag!
Jag hittade den hos CO. den har en krökning som gör att den inte trycker ned trät man bräcker mot, och som man gärna vill ha kvar. Ja, jag tycker att den verkligen har sin plats i verktygslådan.
Den där är jättebra! Ett vanligt stämjärn av bredaste modell är rätt bra att hjälpa till med också, kan vara lite slött så man inte skär sig...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.