Vad finns det för alternativ att köpa som ska klara att driva 2-4st 6,5" marinhögtalare i en framtida relax. Vill ha en
kombinerad cd/förstärkare som är rätt kompakt. Finns ju att hitta med då bara med högtalare till och det känns
onödigt....
/
M
 
Finns väl lite allt möjligt, hittade lite snabbt ett par från en Teac för 3500 till en Naim för drygt tretti.
 
Smacka in en bilstereo.
 
vill inte ha bilstereo så det går bort. Det finns inget alternativ som är något billigare än teac:en?Vart hittade du den?
mvh
M
 
ingen som har installerat något liknande?...vad har ni satt in?
/
M
 
Jag håller på, marinhögtalare i bastu, sen 4 separata "vanliga" i relaxavdelningen där fukten inte kommer vara ett problem.
Har slaktat ett gammalt hemmabiosystem och tänker använda dess förstärkare, sen blir det till att ha en ingång där man kan koppla in en laptop.
Tanken är ju att kunna streama musiken dit ner, men jag har inte lust just nu att ha en dedikerad pc just för det endamålet.
 
Behöver du ha grejorna i relaxen? Har placerat det i ett rum bredvid i källaren och då fick en gammal reciever mata högtalare i bastu, relax och tvättstuga/strykrum.
Kör dessutom bara en högtalare i bastu respektive relax.
 
robsarve skrev:
[länk]

Låter bra för pengen.
Ser vettig ut. Åk inte till OnOff bara. Eller nåt annat Jag-kan-ingenting-och-vill-helst-inte-hjälpa-dig-heller-ställe.
 
Blev det nåt?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.