Är det många här som har Ikeas Lidingö här?
Har endast sett en bild på det köket här på forumet.( o det var supersnyggt)
Har själv köpt ett sånt. ska börjar med det 1 oktober.
Skulle bara vilja se fler bilder på Lidingö kök här om det är fler av er som har det hemma.
vore kul.

/molly
 
Vi har ett lidingö kök. Bilder finns det en hel del av på min hemsida. Vi har förutom bänk-, vägg- och högskåp också byggt en köksö med Lidingö-luckor på. Sedan har vi klämmt dit några egna speciallösningar också.
 
hur kommer man in på er hemsida ?
 
Vi har ett Lidingö i "gammal stil" med pärlspont. Ska se om jag inte kan få till en bild imorgon när det är dagsljus! Jag hade tänkt vänta tills varenda liten list är på plats, men det är klart att jag vill vara med och inspirera när nu frågan ställs :).
 
Här kommer ett par bilder på vårt Lidingö! Det är inte riktigt klart ännu (utomhusjobb har fått prioriteras!).

Vi är mycket nöjda med hyllan! När jag föreslog en sådan på detta forum uteblev bifallet. Men nu är den där och en av de detaljer vi är extra nöjda med! Fast visst skapade den en hel del merjobb...

kok1.jpg

kok2.jpg
 
Snyggt kök ni har där Ella!
Vi tänker sätta in ett likadant. Jag blev nyfiken på vad det är för golv och kakel ni har valt? Vad heter de och var har ni köpt dem?
 
Tack imagine :).

Golvet är Mallorca från K-Rauta. 99:-/kvm om jag minns rätt! Även kökskaklet är från K-Rauta, men från deras beställningssortiment. Vi fick en smärre chock när hantverkarna hade satt upp det - plattorna de hade uppsatta i butiken var inte alls så livliga! Men nu tycker vi verkligen om det! Vi är en rörig familj, så det är aldrig så avskalat som på bilderna. Så småningom ska ju också de sista listerna på plats och även en gardin och då får köket lite mer färg!
 
Här är vårat Lidingökök.
Ursäkta bildstorleken...

IMG_1273.jpg
 
Redigerat:
Så här ser vårt ut, fler bilder finns på vår hemsida.titta bland inläggen från 200707. Länk till dessa finns långt ner i vänsternavigeringen.
 
  • IMG_4194.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.