Hej,

Vi ska bygga ett sånt. Dock ej samma baksida (utbyggnaden) som i Move.

Var det nåt speciellt du tänkte på?
 
Hej,

Huset i Move är jättefint, men knappast standard..

Vad jag kan se från tidningen;
Framsida,
Veranda - special (ej standardtillval) ca 60K från Myresjö
Sida
Tre extra föster (standard inga)
Baksida,
Hela utbyggnaden är special, tror knappt du får pris av Myresjöhus på den utan får bygga själv alt hyra in någon. Pris uppskattat till (minst) 500K

Myresjöhus har även "standardburspråk" har dock inget pris på dom, men avsevärt billigare. Du kan även bygga ut huset i 60 cm etapper ca 70K per 60 cm (tror jag)

Interiört
Öppna spisen är platsbyggd - ej myresjötillbehör, pris ??
Planlösning -allt är ändrat mot standard, tror dock att köket har standard luckor HTH prisgr 4

Övrigt
Fasaden är standard, Fönsterfodren och Gavlarna är förstärkta (inga stora kostnader).
Fontespisen + fönster ca 30K

Vi kommer att välja ett mer standard hus, dock med veranda, fönster luckor ev liggande panel eller lockläkt panel istället.

Planlösning vi utgår från "alternativ planlösning 1 och alternativ planl 2" se hemsidan men vi byter plats på kök och tvättstuga + förstorar/förändrar köket. Vi lägger även till ett rum på övervåningen.

Ett Lidingö i grundstandard kostar ca 2Msek. Vi har tillval; andra altandörrar, platsmåladde snickerier, fler fönster, 2,70 i takhöjd (40K), isolerade innerväggar+ tunggips (30K), stegljudsisolering (20K), släta innertak, extra kakel&klinker, köket, golvärme (15), veranda (60K), balkong (60K), mm totalt ca 300K + dubbel garage 200K + avgifter, pantbrev tomt etc.

Du får bara köpa av kontoret på leveransorten, entreprenaden är dyrare i storstäder, hussatsen kostar samma.

Hör av dig om du har fler frågor.

Jag skulle också vara tacksam om du el någon annan har interiör bilder från Lidingö, speciellt intresserad av hur trappan ser ut, vi köper grisen i säcken;-)

//J




 
hej

skulle också vara intresserad av lite bilder...
 
kanske någon som rent av skulle kunna posta dom där bilderna från deras tidning...om man nu får göra detta..? ::)
 
Hej,

Ang move
Beställ av M-sjö hus eller ladda ner från hemsidan..

Jag är ute efter bilder på Lidingö hus som inte är från Move. Intresserad av hur standardtrappen och vardagsrummet ser ut standard "planlösning alternativ 1" från hemsidan, om någon har bilder på det vore jag tacksam!!
/J
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.