Hej letar luftfilterinsats till min gamla trotjänare mark vibrator Scheppach HP 1300 gammal Jula maskin. Finns inte ens att hitta på lager på amazon. Är det någon som vet var man kan hitta något? Ibland brukar ju dessa lågpris maskiner finnas under olika namn ifall det finns att köpa någonstans.





61Nicub5+XL._AC_SL1010_.jpg
 
  • Gilla
Husgubbe
  • Laddar…
T tobben87 skrev:
Enligt den här sidan [länk] verkar det vara samma filter till ett gäng honta maskiner, bland annat Honda GX 200 och de finns i lager här: [länk] Finns säkert på massa andra ställen också.
Tack, beställt!

Köpte denna för 5 år sen på vinst och förlust för att bygga mur och en uppfart på mitt nybygge. Tänkte håller den ihop 10 timmar så är det ok mot att hålla på och hyra osv så kan jag jobba i min takt. Nu 5 år senare lever den än, men inte vacker och den bokstavligen faller sönder :) Och nu skall den få vara med på mitt examens projekt lägga skiffer., så hoppas få ut några timmar till.
 
Det är inte så att hela motorn är en Honda kopia då...........Väldigt vanliga idag.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
S Stefan1972 skrev:
Det är inte så att hela motorn är en Honda kopia då...........Väldigt vanliga idag.
Eller Robin som de kallades ett tag.
Honda jagar dessa kopior men är svåra att stoppa..
Finns en som säljer Kina kopior av Honda på nätet här i Sverige..
Det är likadana motorer men har ingen miljöklassning...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.