Hejsan!
Vi ska bygga ett nytt LB-Hus. Vi har valt Storspoven, från den nya katalogen. Det har aldrig byggts i detta utförandet innan, men jag vet att det har byggts i det gamla utförandet och skulle jättegärna vilja se bilder på hur det ser ut. Även andra LB-Hus är intressanta och se. Dom sätter skopan i marken hemma hos oss någon gång i April.  :)
 
Hej, vi ska bygga Ärlan (något modifierad) i Borgholm. Bygglovshandlingarna ska vi lämna in i veckan, :) hoppas det inte tar allt för lång tid.

Vi kommer säkert att fixa någon slags bilddagbok på nätet när det närmar sig byggstart.
 
Åh, jag blir lite avis... Storspoven är en av mina 1-plansfavoriter. Men det lutar åt 1,5-planshus för oss.
Ska bli kul att se er hemsida med en massa fina foton från bygget ... ;)
 
Vi kan se vad vi kan göra för att få in bilder på huset från början till slut. Det ska bli riktigt roligt och vi ser fram emot det.
Vilket 1.5 plans villa blir det då, HM??

Vi har ju gjort lite förändringar i storspoven också. Breddat köket tex. :)
 
Jadu, vilken 1,5-plansvilla blir det...?
Det går inte så fort för oss att bestämma oss, men det blir nog inte LB-hus som det verkar. Lutar åt Myresjöhus Aria. Men, inget är bestämt. Mycket kan hända... :-/

Låter spännande med breddat kök... var inte köket redan väldigt stort? Lägg genast upp en hemsida och lägg ut ritningar! ::)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.