Sittställning
Hej!

Vet inte riktigt vad jag behöver men jag står och velar mellan dessa 2 modeller gcl 2-15 eller gll 2-80

Priskillnad på det dubbla !

Hjälp mig!!

Det jag tänkt göra där man kan tänka sig att jag behöver en laser är väl kakel och klinkers, trädäck ? Stenläggningen, bygga uterum, inreda vind.. hmm lite sånt!
 
  • Bosch professionell lasernivå med röda linjer mot vit bakgrund, modell ospecificerad.
  • Bosch Professional GCL 2-15 nivelleringslaser på svart stativ för byggprojekt som kakel och uterum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är de bara för att få saker rakt duger nog båda, men jag har den översta i bild , gillar att lasern slår ut 90 grader både i golv och tak så man lätt får hörn i vinkel, samt att lasern som ligger horisontellt är överst på lasern så jobbar man nära tak (vid typ taksänkning) kan man hissa lasern ända upp , den andra stannar väl ca 7-8 cm från tak eftersom den ligger i botten.
 

Bästa svaret

A
Absolut gll 2-80 om ekonomin inte är viktigast! eftersom den har laserhuvuden utanför chassit får du linjer i 360 grader runt både vågrätt och lodrätt,grym fördel (y)
 
Sittställning
Det ser ut som att jag får köpa den dyra av min fru ! Otroligt kul! Haha

Det där med 360 tänkte jag inte på men så fort jag sålde in den så blev det avgjort
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Du kan inte bara få låna den då? ;)
 
  • Gilla
Sittställning
  • Laddar…
Sittställning Forlowt skrev:
Det ser ut som att jag får köpa den dyra av min fru !
Har hon flera till salu?
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Fast 3-80 (den du la in bild på är 3-80) är väl inte så mycket dyrare och mycket mer användbar.
 
Sittställning
useless useless skrev:
Har hon flera till salu?
Haha syftningsfel ;)
Stefan N Stefan N skrev:
Fast 3-80 (den du la in bild på är 3-80) är väl inte så mycket dyrare och mycket mer användbar.
Mja Jo det är den väl :surprised: typ det dubbla väl
 
Sittställning
När vi ändå är inne på laser så tänkte jag eventuellt köpa en laser mätare med glm 50c, jag är övertygad om att jag behöver en MEN behöver man en ?
 
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
2-80 3409:-
3-80 3273:-

2-80 är ju en gammal utgående modell som "ingen" köper längre.
 
Sittställning
Stefan N Stefan N skrev:
2-80 3409:-
3-80 3273:-

2-80 är ju en gammal utgående modell som "ingen" köper längre.
Du har helt rätt! Det är jag som skrivit fel, 380 ska det vara
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.