Hej allihop
Vi funderar på att bygga Larsgården. Någon som har bilder eller erfarenheter av att bygga detta fina hus... Eller om någon vet ca grundpriset för huset
tacksam för all hjälp
 
Hej Dockan 10.
Trevligt att du är intresserad av Larsgården.
Foto hittar du på vår hemsida.
Hjältevadshus.se/Våra hus/Hustyper 1-plans/På bilden Larsgården klicka på läs mer/
Byggda hus - här hittar du bilder, lycka till med detta snygga hus!

mvh Dag Löwhagen/ Säljstöd
 
Jag har varit där inne och tittat, men jag skulle vilja ha lite mer bilder av huset, både inifrån samt utifrån....

Vad är grundpriset ca för detta hus?
 
Jag har också tittat på Hjältevadshus.se, och har även varit på husexpo och tittat. Väldigt trevligt hus.

Men jag skulle också vilja veta:
Dockan10 skrev:
Vad är grundpriset ca för detta hus?
Det borde kunna gå att lämna ett ca pris, naturligvis förstår jag att priset varierar men med en viss given utrustningsnivå borde det gå...? Men standardsvaret bland hustillverkarrepresentanterna här är ju "kontakta din närmaste säljare" så det verkar vara väldigt svårt, oavsett tillverkare.
 
Ja och det är konstigt...Att dom inte ger grundpriset ens. Jag vet många som gått vidare för att söka, dom anser inte att dom har tid att sitta ner med varenda hustillverkare för att jämföra utan vill göra detta hemma och kalkylera innan man träffar säljarna...

Mycket märkligt....
:-/
 
om inte hustillverkaren vill svara så får ni nöja er med rykten.
jag tror att slutkostnaden ligger på minst 2700000 kanske mer.
är det billigare svarar dom
är det dyrare svarar dom inte

(kanske!)
 
Good thinking ;D

Undrar om Larsgården är billigare eller dyrare än östangården och staffansgården...

Vad tror du Olle?
 
Larsgården är nog en hel del dyrare men det är ett sanslöst fint hus.
Och vad jag har hört håller hjvads hus hög kvalitet
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.