Hej,

Jag har beställt ett DSC larm från USA och nu skall jag fixa larmdekaler. Jag har tänkt att skapa en "seriös" original och sen skicka till en dekaltryckare. Skall vara mindre för fönster och större vid garage (som sätts på t.ex. plexiskiva).

Eller finns det andra alternativ som är bra/bättre?

Finns det intresse av dekaler så kan ni PM'a mig så kan vi sänka priset lite vid beställning tillsammans.
 
Jag har gått i samma tankar, om inte dom dekalerna som jag får från alarmsystemstore nästa vecka ser bra ut så är jag med på en beställning.
 
Är det de 6 st fria du menar? Detta erbjudande missade jag vid beställning :( Kan inte hitta dom på deras sida...
 
Precis, jag letade som en tok efter dekaler att köpa, sen till slut så såg jag dom 6 fria av en slump ;)
Jag kan i alla fall bidra med min research på skyltmakare, om man vill ha dom utskurna så måste man köpa en ganska stor kvantitet för att inte startkostnaderna ska bli för stora. Alternativet är att köpa färdiga skyltar för 10:- styck. Samtliga skyltar är på självhäftande vinyl med uv-beständig färg, se bifogad excelfil
 
Jag kollade tidigare och fastnade för reklambutiken och 20 st 50x70 skulle det ligga på 17.33 kr/st + moms. 40 st blir ungefär halva priset. Dyrt....visst men ändå överkomligt.
Färdiga Clas Ohlsson skyltar ser väldigt kasst ut....skulle kunna tänka mig att ha t.ex. DSC loggan med (eller är det en säkerhetsrisk :) )
 
Då är det ju bättre att köpa dom från elproffset för 10 kr styck - det ska vara med DSC/teletec-logga på
 
Ok, kanske det...

Skall maila elproffsen vad priset är för den större också...
varningsskylt.gif
 
6331967 Larmskylt Liten 9,69 Sek
6331968 Larmskylt Mellan 28,89 Sek
6331969 Larmskylt Stor 198,75 Sek
 
Dessa skall enbart gå att köpa när man samtidigt köper centralapparaten enligt de uppgifter jag fått. Säker på att elproffset säljer dem löst?
 
Vet ej, annars får vi göra egna, blir nog ändå att beställa lite andra dekaler snart, kommer ta ett ark på 80x120 och skära ur, det räcker ju en bit...

Några idéer på design?

Den här var tydligen vanlig på 30-talet, så copyrighten bör ha gått ut ;)
 
  • 30311691_inbrott.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som fått klarhet i detta?
Går det att beställa bara dekal?
Jag har oxå teletec dsc hemma.
 
Jag fick tag på såna här..det ser hyfsat seriöst ut tror jag...
 
  • secu.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Faidros skrev:
Men se upp för melle....:D

[länk]
Jo jag har följt den tråden....och jag kör på ändå :)
 
Fick idag från elproffset:
##############################
15 st "Larmskylt - liten" (E-nr : 63 319 67)
8 kr / st

1 st "Larmskylt - mellan" (E-nr : 63 319 68)
30 kr

Frakt 79 kr. Priser exkl. moms.
##############################

Har ej beställt än...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.