I Äntligen hemma den 9 oktober inredde Madeleine ett vardagsrum. Hon gjorde en taklampa ( platta med flera lamphållare hängande i olika höjder) och jag är ute efter de lamphållare hon använde. På tv4:as hemsida står det bara att de finns på Fredells men det måste ju finnas en leverantör så jag kan få tag på dem på annat håll. Kan någon hjälpa mig???

Tyvärr finns det ingen bild på detta på hemsidan, bara inköpslistan… och jag har letat men hittar ingen bra leverantör, kanske problemet är att jag inte vet vad de kallas i elbranchen!
En bild hade ju underlättat

http://www.tv4.se/antligenhemma/580656.html

/FlitigaLisa
 
Ja, fast man får ju bara höra henne tipsa om hur det ska bli luftigt, aldrig se hur rummet blev... och därmed inte heller se lampan!
 
Är det verkligen ingen som sett liknande lamphållare någonstans eller vet någon återförsäljae (förutom Fredells)?
 
mitt tips är att ringa fredells o fråga vad lamphållaren heter, säkert någon på varuhuset som såg programmet, du är säkert inte den första som frågar heller... Vet att en del tv-program skicka sina inköpslistor till inköpare i butikerna så att de kan ta hem större lager innan programmen sänds. Annars är alternativet att kontakta tv4, jag mailade svt efter ett avsnitt av sommartorpet och fick svar redan dagen efter.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.