F
Vi har nog ganska klassisk takpanel, nån slags skiva som är sprutmålad. Jag undrar hur man snyggast lagar gamla skruvhål och liknande? Har spacklat på annat hål och det blir inte så snyggt efteråt.
Vit vägg med textur, spik eller skruvhål, list, enkel, minimalistisk, inomhus, detalj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Är den verkligen sprutmålad? Tycker det nästa ser ut som någon form av folieklädd skiva. Blir nog svårt att få till en helt osynlig lagning men jag hade provat att med ett rundat slätt verktyg bearbeta upphöjningen utifrån så att den trycks ner till samma nivå som skivan. Eventuellt en klick färg sedan i det lilla hål som kan bli kvar i mitten.
 
F
Centano Centano skrev:
Är den verkligen sprutmålad? Tycker det nästa ser ut som någon form av folieklädd skiva. Blir nog svårt att få till en helt osynlig lagning men jag hade provat att med ett rundat slätt verktyg bearbeta upphöjningen utifrån så att den trycks ner till samma nivå som skivan. Eventuellt en klick färg sedan i det lilla hål som kan bli kvar i mitten.
Vet inte, någon beläggning är det ju iallafall. Tack jag ska se vad jag kan göra. 😄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.